ConsiderThis

Analyse - strategi - planlægning - eksekvering

Vi laver en plan, der virker!

Få det maksimale ud af jeres markedsføringsbudget med en CTA plan!

 

Med vores Call To Action plan, kender du årets aktiviteter og budgetter – og samtidig sikrer I en kreativ udvikling og produktion og løbende vedligeholdelse af jeres kanaler, som Google, Facebook, LinkedIn osv. Og så får I taget hånd om alt det I ikke selv når i den travle hverdag.

En Call-to-Action plan/Consider This plan sikrer at der udvikles og eksekveres på de vigtigste markedsføringsaktiviteter. Der er fokus på de aktiviteter, der skaber mere kendskab, omtale og salg af virksomhedens ydelser og produkter. Sammen planlægger vi en indsatsperiode på 3 måneder, 6 måneder eller et år. I den periode har vi fokus på de indsatsområder, der er vigtigst for udvikling af virksomhedens kendskabsgrad, salg og mål. Og så har du mere tid til alt det andet i virksomheden/afdelingen.

Markedsføring, online annoncering, reklame og sociale medier er for mange en stor opgave, der kræver opmærksomhed, faglighed og tid for at opnå optimal effektivitet. Planlægning er vigtig. Kendskab til annonceplatforme, kanalstrategi, målgrupper, forbrugsadfærd, dataforståelse, kreativ proces, kommunikation og så videre er forudsætningen for at skabe en virkningsfuld kampagne i det digitale landskab.

“Lad os blive en del af jeres plan! Vi har gjort det et hav af gange – og ved hvad der virker!"

Brug os som dit grafiske bureau, din eksterne marketingafdeling eller din strategiske partner!

Har I en marketingafdeling, og ønsker I en partner, der kan producere kampagnematerialer,  eksekvere og monitorere f.eks. Google Ads, Meta, Li, outdoor, film – og som samtidig kan give kampagnerne og brandingindsatsen nyt liv og ny kreativ vinkling? Så er en CTA plan noget for jer.

 

Har I ikke en dedikeret marketingfunktion, men ønsker sparring og en fast partner til planlægning og afvikling af jeres markedsføringsindsats – og samtidig få analyseret de data, der indsamles i forbindelse med eksekvering? Måske har I aldrig rigtig haft en specifik markedsføringsplan og synes det er på tide I får strømlinet og målrettet jeres sindsats, så I fylder mere i markedet i forhold til Jeres konkurrenter? Og vil I gerne være mere synlige overfor jeres målgrupper og øge salg, omsætning og trafikken til jeres hjemmeside? Så lægger vi sammen en CTA plan, der gør netop dét.

 

Vil I helst gøre det selv. Hvis I gerne vil prøve kræfter med annoncering på Google, Meta osv, kan det være I har brug for hjælp til den tekniske opsætning og en løbende evaluering af dataen og input til optimering og forbedringer. 

Hvad vil en CTA-plan
betyde for jer?

Stor budgetgennemsigtighed og kontrol

Dedikeret overvågning af indsatsen i alle kanaler

En fleksibel plan som sagtens kan udvikles løbende - også indenfor det aftalet budget

Løbende analyse og optimering af kampagner

Kreativ udvikling af materialer og indhold samt projektledelse og koordinering

Fokuseret kommunikation og markedsføring på tværs af alle jeres kanaler og platforme

Det betyder også at I vil få en ny indgående viden om jeres konkurrenter og målgrupper. Vi analyserer hele tiden indsatsen, og så optimerer vi baseret på den viden.

 

Selve CTA-planen kan bestå af en række processer og opgaver. Der er ikke en fast skabelon eller måde til at løse jeres markedsføring og kommunikation på. Det vil indsatsens omfang diktere.

BEMÆRK! Du bliver IKKE tilmeldt alt muligt og vi kontakter dig udelukkende

for at høre om vi kan hjælpe dig med noget og give et godt råd med på vejen!

En CTA-plan på 6-12 måneder kunne bl.a. indholde følgende:

 

  • Årshjul (for både paid og organisk)
  • Workshop om indsatsen generelt: Hvor er vi? Hvad skal vi? Hvad er mål og forventninger?
  • Kreativt strategisk oplæg (Hvilke kampagner og indsatser skal laves i perioden?)
  • Foranalyse (Konkurrenter, målgrupper, platforme/sociale medier/hjemmeside)
  • Kampagneplan
  • SoMe Strategi
  • Materialeoversigt og produktion
  • Content design, opdateringer og fokus på søgeord og organisk trafik (SEO)
  • Løbende udarbejdelse af kampagner og materialer
  • Løbende monitorering og optimering af digital markedsføring
  • Løbende opsætning af annoncer på de udvalgte digitale platforme
  • Løbende evaluering og rapportering
  • Ad hoc grafiske opgaver, småfilm og billeder
  • PR og case-historier

 

Lyder det af meget? Ta’ en snak med os om dine ønsker for budget og mål. Vi er overbeviste om, at vi kan sammensætte en CTA plan, I kan forholde jer til – og som øger jeres salg, kendskab i markedet og konkurrenceevnen betragteligt.

Del denne artikel