ConsiderThis

Få styr på det digitale landskab!

Vi kalder det for “Den Kontrollerbare Platform” og er det værktøj/den proces/den fremgangsmåde, vi bruger til at styrke vores kunders tilstedeværelse og position i det digitale landskab.

Der er flere gode grunde til at lægge energi i det, vi kan kontrollere. Det sikrer at du er til stede med dit budskab, når kunderne søger på nettet. Du har langt større mulighed for at påvirke en købsbeslutning, og sikre en bred og omkostningseffektiv markedsføring – altså et større udbytte af markedsføringsbugettet.

Hvad er det man skal kontrollere?

Alle de kanaler, hvor vi selv styrer det indhold, der sendes ud. Det er f.eks. indhold på hjemmesider, opslag på sociale medier, annoncering, kundeservice, præsentation og repræsentationer. I dag søges der mere information end nogensinde før. En stor del af købsrejsen er informationssøgning online, og her SKAL virksomheden være tilstede. Det er her kunderne undersøger og træffer beslutningen om at købe eller tage kontakt.

Hvad er det man skal kontrollere?

Har du konstant fokus på at styrke kommunikationen og markedsføringen i det landskab, hvor kunderne søger information, så bliver du naturligt mere relevant, og du mister dem ikke så hurtigt undervejs. Er dit indhold interessant nok, vil nogle hænge længere med dit indhold, og lære mere om din virksomhed og produkt. Forstår man at kommunikere budskaber i de forskellige stadier i købsrejsen og i de relevante kanaler, vil din eksponering være langt højere for samme budget.

 

Før vi går i gang med tekster, grafik, video m.m. til kampagner, forsøger vi altid at danne os et overblik over, hvordan de forskellige medier er anvendt, om der et uopdaget potentiale, og om der er fokus på de mest relevante kanaler og medier som hjemmesiden, Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube m.fl.

Vi bruger overblikket til at analysere os frem til de indsatsområder, der vil flytte virksomheden mest i den rigtige retning. Det kan være hjemmesiden, der skal kunne modtage trafik bedre. Det kan være der mangler indhold til en bedre SEO effekt. Det kan være om den grafiske profil er tydelig nok, og i hvilket omfang målgruppen har præference til virksomheden.

 

Vi kan sagtens garantere en masse eksponeringer og klik med din annoncering, men uden en grundigt indsigt i din forretning, kan vi med sikkerhed sige at effekten af annoncering vil være lille. Derfor skal du lade os hjælpe med din langsigtede plan.

 

Skal vi ikke tage en snak, om hvordan du styrker din position, og får mere ud af dine markedsføringsbudgetter?

Den kontrollerbare platform

Få styr på det digitale landskab! Vi kalder det for “Den Kontrollerbare Platform” og er det værktøj/den proces/den fremgangsmåde, vi bruger til at styrke vores kunders tilstedeværelse og position i

Læs mere →