ConsiderThis

Start af ny virksomhed

At starte på en frisk er sejt, spændende og det behøver ikke være meget dyrt at få basen op og køre.

Visuelt design

Hjemmeside

Konceptudvikling

Mejlby-Hammerborg Opstart af virksomhed

Første opgave

Bag Mejlby Hammerborg står Jutta Mejlby og Gry Hammerborg. Begge med en lang og succesrig karriere som specialister indenfor rekruttering. Sammen udgør de en stærk duo, som danner fælles front for kvalitet, personlighed og moderne dansk og international rekrutteringsrådgivning. De havde brug for deres egen identitet, hjemmeside, visitkort og så videre, som det første skridt på rejsen af start af ny virksomhed.

Når vi starter en opgave som denne, så er det ikke vigtigt hvilke medier, vi ender med at producere, men meget mere præcist hvorfor og for hvem. Når vi har haft den snak, så kan vi målrette indsatsen endnu mere præcist – og forbedre og optimere til bedre resultater. Det handler om at bruge de rigtige budgetter fra starten. Det handler også om at vi ikke bare skal lave noget, der er fint nok. Vi har sat os for, at det SKAL være relevant og virkningsfuldt. Samtidigt skal det være baseret på en langsigtet plan.

Når man starter op helt fra bunden, er det vigtigt at holde sig til det der virker nu. Vi har fokus på en langsigtet plan og strategi, fordi en kortsigtet næsten altid er et skridt bagefter konkurrenternes. Vi skal udvikle virksomheden/brandet med alle de indsatser, der sættes i søen.

 Vi skal analysere, hvem der interagerer med brandet og sikre at det er de rigtige målgrupper, vi har fat i. Vi skal styrke de medier, hvor man kan kontrollere dialogen med sine målgrupper. Læs mere det om her!

 

Vi har udviklet en simpel hjemmeside med indhold, der er skabt til at introducere og sælge virksomheden nu, men som samtidigt følger et udviklingsspor, så der er en plan for hvilke områder af hjemmesiden, der skal udvikles i næste step. Det samme gælder for kommunikationen. Først laves hjemmesiden, så vi kan fortælle alle vores nye relationer hvem vi er, og hvad vi tilbyder samt sikre at vores andre aktiviter ikke er spildt. Dernæst starter vi online pull-strategien og har fokus på indhold, søgeord, SEO, sociale medier og nyheder, der er med til at skabe den organisk trafik til hjemmesiden.

  • Udvikling af grafisk identitet
    (Logo, grafikker, sprog osv.)
  • Analyse af konkurrenter og målgrupper
  • Design af hjemmeside
  • Opsætning af Hjemmeside
  • Visitkort og grafisk linje

Er du klar på en CTA-plan?

Hos os kan du få en CTA-plan, hvor du er sikret kreativ udvikling, produktion af content og løbende vedligeholdelse af Google, Facebook, Instagram, LinkedIn osv. Kort sat: I får taget hånd om alt det, I ikke selv når i den travle hverdag. Læs mere om vores CTA-plan her.

Andet du måske kan li´